شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

شیدای منی تو

عشق منی شیدای من!

الان جلوی من نشستی و داری شعری که پرینت گرفتم می خونی

کاخر ملول گردی از دست و لب گزیدن

تا فردا

شیدای زیبای من!

دقیقا 5 روزه ندیدمت و دیگه دارم می میرم واست

و خوشحالم که حدودا 6 ساعت دیگه می بینمت

چقدررررررررررررر دلتنگتم و چقدر می خوامت

کاش الان پیشم بودی

تو بغلم

بین بازوهای محکم من سرتو می ذاشتی و می خوابیدی

عااااااااااشقتم شیدااااااااااااااااااااااااااا

دلتنگتم

الان 2 روزه که ندیدمت

چهارشنبه هم که مرخصی اجباری بودم و نیومدم. باور کن دارم می میرم واسه یه لحظه دیدنت.

می دونم که الان که ساعت 2:27 بامداد جمعه است توی خواب نازی و مطمئنم که تو خواب زیباتر از همیشه می شی

کاش می شد یه روز صب که چش وا می کنم تو کنارم باشی و پیشونیتو ببوسم یهو اون چشای نازتو واکنی و بهم لبخند بزنی و من بهت بگم سلاااااااااام عشقم! صبح زیبات بخیر!

کاااااااش..................

شیدای من!

خیلی دوستت دارم

شیدا ی من!

امروز ندیدمت. آخه مرخصی بودم و کار داشتم و نرسیدم بیام ببینمت. یه حسی بهم می گفت تو هم دوس نداری ببینیم. اما باورکن خیلی بهم سخت گذشت.

همش فکر و ذهنم پیشت بود. یادته دیروز بهت گفتم واسم دعا کن تو برگشتی گفتی اگه به دعا بود واسه خودم می کردم!

نمی دونم چرا بعضی وقتا اینجوری می شی و می ری تو خودت.

لا اقل بهم اعتماد کن و حرفاتو بهم بزن

شیدای من!

بخوای نخوای دوستت دارم و عاشقتم

لطفا اینو متوجه شو...... لطفا!!!

چراااااا؟؟؟؟!!!

عزیز دلم

نمی دونم چرا امروز اینقدر خسته و داغون بودی. چند بارم ازت پرسیدم اما گفتی مربوط به خودمه.

هرچی که هست فقط واست دعا می کنم به زودی برطرف بشه.

پنجشنبه ایه که با هم تنها بودیم ، خیلی خودمو کنترل کردم که نپرم تو بغلت ، که سفت فشارت بدم تو آغوشم. 

شیدا !

خب چی کار کنم اینا حسامه ، اینجا که می تونم بگم

من عااااااااااشقتم حتی اگه لال بشم و هرگز اینو تو روت نگم.

شیدای زیبای من! ( چه کیفی می ده وقتی اینجوری صدات می کنم)

دوستت دارم و عاااااااشقتم.

مراقب خودت باش، شبت بخیر