شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

دلیل زندگی


بیدار که می شوم ، صبح شده است

و چاره اى 

جز دوست داشتنت نیست!

می دانی

هرکسی برای چیزی زنده است،

و دلیل زندگی من تویی!

شیدا!

یواشکی دوستم داشته باش!

آدمهای اطرافمان

چشم دیدنِ دوست داشتنهایمان را ندارند...

وقتی زنگ می زنم ، 

که می دانم تنهایی،

اگر دلت نخواست جواب بدهی

لااقل رد تماس کن ، 

که بفهمم ، مرا می بینی

خیلی دردناک است که مرا نبینی

خیلی وقت است که به تو نگفته ام...

گوشَت را جلو بیاور

جلوتر...

نترس

لبانم به صورتت نمی چسبد

شیدا!

عاشقتم....


دل و غرور

اشتباهم را می دانم

بارها خودم آن را برایت گفته ام ، شیدا!

‏وقتی دیدی  کسی که دیوانه وار عاشقش هستی

نمی خواهدت،

اگر بروی

 فقط دلت‌می شکند!

ولی اگر به بودن  اصرار کنی

 غرورت هم خرد می شود!!!

وای به روزی که

هم دلت بشکند

                     و هم غرورت

تازه می شوی مثل من!