شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

دوستت دارم ها


اشک ها

حرف های ناگفته ی من هستند

که هر شب

روی کاغذ گونه هایم

می نویسم و پاک می کنم؛

مثل امروز عصر

که شانه به شانه ی تو

پله ها را می پیمودم

و عطش دستهایم برای گشوده شدن

و در آغوش گرفتنت

بیش از پاهایم بود، برای همگامی

                      با قدم های آرام و پروانه ایت؛شیدای آسمانی ام!

این عطش را هم ، مچاله کردم

وقتی انگشتت را به نشانه ی پایان لحظات بودن کنارت

بر ساعت بی جان دیوار فشردی...

 تو

 هرگز  نخواهی فهمید

که چقدر(( دوستت دارم ))ها را

مچاله کرده ام...!


دلتنگی


جمعه و شنبه

برایم چه تفاوت دارد ، شیدای من!

من که هرلحظه 

 و هر ثانیه 

دلتنگ توام...

به آهستگی


لـحـظـه ی زیباییست

 وقتی آهسته و بی صدا،

 برگردی تا بتوانی

زیرچشمی

شیدایـت را نگاه کنی،

ناگهان ببینی

 که او دسـتـانش را زیر چانه اش  گذاشـتـه

و به تو  زل زده.....



شبهای بی تویی

 شبهای من

مگر بدون تو می گذرد؟!

بدون صدایت ،

                        نگاهت ،

                                     و تمنای آغوشت ...

شیدای آسمانی من!

این هرم نفسهای توست

که هارمونی تپش مداوم قلبم شده

و انحنای پیچ و تاب دشت تنت

طرحی شده

                برای ساختن قصر امیدم 

                                         -که شکوهش

                                             باغهای معلق بابل را تداعی می کند-

یقینا شبهای من بی تو نمی گذرد

اما ؛

همه ی  شبهایم

 بدون حضور حجم تنت می گذرد...


لطفا بگو


گاهی وقتها هیچ نمی گویم. ..

هیچ

دیگر حرفی هم ندارم که بگویم 

همه اش را گفته ام 

به تو گفته بودم نباشی ، نیستم 

نفهمیدی ...

برایت نوشتم، نخواندی ...

داد زدم ،نشنیدی ...

بی انصاف ! دیگر چگونه بگویم ؟!

وقتی همه چیز را می دانستی و هیچ نگفتی 

چرا نفهمیدی؟!

چرا نخواندی ؟!

چرا نشنیدی صدای قلب دیوانه ام را؟!....

اصلا یک چیز را می دانستی؟

حس بدیست

 همه ی این حالات جنون آمیزم 

                                        وقتی برای تو ، هیچ است !

یقینا حس بدیست

وقتی دلتنگت می شوم 

                                 نتوانم ببینمت !

                                 نتوانم  تو را در آغوش کشم!

 و فقط شباهنگام ،

تصویر چهره آسمانیت را بغل کنم 

                             و  دلتنگی هایم را با تو واگویه کنم  که

((شیدای اهورایی ام!

               بیا!

                بیا که سخت ،نیازمند حضور توام!))

کِی می آیی شیدای من؟!

سوالم را پاسخ می دهی؟

((چه کنم ، وقتی هستی

اما

نه آنگونه که دل دیوانه ام می خواهد؟!))

می شود که بگویی؟

نازنین شیدایم!

لطفا بگو که چه کنم؟!

بگو ! 

که سخت محتاج آرامشم..