شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

شیدایی ها

شیدایی های گاه و بی گاه من

لطفا بگو


گاهی وقتها هیچ نمی گویم. ..

هیچ

دیگر حرفی هم ندارم که بگویم 

همه اش را گفته ام 

به تو گفته بودم نباشی ، نیستم 

نفهمیدی ...

برایت نوشتم، نخواندی ...

داد زدم ،نشنیدی ...

بی انصاف ! دیگر چگونه بگویم ؟!

وقتی همه چیز را می دانستی و هیچ نگفتی 

چرا نفهمیدی؟!

چرا نخواندی ؟!

چرا نشنیدی صدای قلب دیوانه ام را؟!....

اصلا یک چیز را می دانستی؟

حس بدیست

 همه ی این حالات جنون آمیزم 

                                        وقتی برای تو ، هیچ است !

یقینا حس بدیست

وقتی دلتنگت می شوم 

                                 نتوانم ببینمت !

                                 نتوانم  تو را در آغوش کشم!

 و فقط شباهنگام ،

تصویر چهره آسمانیت را بغل کنم 

                             و  دلتنگی هایم را با تو واگویه کنم  که

((شیدای اهورایی ام!

               بیا!

                بیا که سخت ،نیازمند حضور توام!))

کِی می آیی شیدای من؟!

سوالم را پاسخ می دهی؟

((چه کنم ، وقتی هستی

اما

نه آنگونه که دل دیوانه ام می خواهد؟!))

می شود که بگویی؟

نازنین شیدایم!

لطفا بگو که چه کنم؟!

بگو ! 

که سخت محتاج آرامشم..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.